<<  Abril 2014  >>
 Lu  Ma  Mé  Xo  Ve  Sá  Do 
   1  2  3  4  5  6
  7  8  910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

Como facer un estudio de mercado

Formación sectorial - Formación para profesionais liberais

 

 

Dirixido a: 
Profesionais liberais. 
 

Obxectivos:
Coñecer a importancia e os pasos a seguir para a realización dun estudio de mercado dunha empresa de obras e reformas. Explicar as vantaxes e desvantaxes das principais fontes de información co fin de que o autónomo identifique as máis axeitadas ás súas necesidades.
 

Contidos: 
1. Introdución ao estudio de mercado.
2. Fases dun estudio de mercado.
3. Presentación dun estudio de mercado.
4. Fontes de información primarias; - Grupo de discusión; - Entrevista en profundidade; - Observación directa; - Técnica do cliente misterioso; - Enquisa.
5. Fontes de información secundarias; - Internas; - Externas.
 

Duración: 4 horas

 

Manuais do Autonómo

Información práctica para autónomos

Axudas e subvencións

Convocatorias de axudas e subvencións

Teléfono do autónomo

Teléfono do autónomoTeléfono de información
902 300 903

Mapa de asesoramento

 Directorio de entidades de asesoramento e apoio