<<  Abril 2014  >>
 Lu  Ma  Mé  Xo  Ve  Sá  Do 
   1  2  3  4  5  6
  7  8  910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

Mercado

Análise da competencia

Formación xenérica - Mercado

 

 

Dirixido a:
Autónomos, xerentes e traballadores das pemes.
 

Obxectivos: 
Axudar á identificación dos factores diferenciais que posicionen o produto ou servizo fronte a outros. Definir as estratexias da empresa fronte a súa competencia.

 

Contidos: 
1. Que é a análise da competencia.
2. Para que serve.
3. Como se fai:  3.1. Determinar as nosas necesidades/obxectivos de estudio; 3.2. Determinar o mercado relevante para o noso obxectivo; 3.3. Determinar a estrutura do mercado; 3.4.  Identificar a información que necesitaremos recompilar; 3.5. Determinar as fontes de información e os métodos para recollela; 3.6. Analizar a información recadada.
4. Determinar a nosa posición competitiva.
5. Definir a nosa estratexia competitiva.

 

Duración: 6 horas

 

 

 

Como facer un estudio de mercado

Formación xenérica - Mercado

 

 

Dirixido a: 
Autónomos
 

Obxectivos:
Coñecer a importancia e os pasos a seguir para a realización dun estudio de mercado dunha empresa de obras e reformas. Explicar as vantaxes e desvantaxes das principais fontes de información co fin de que o autónomo identifique as máis axeitadas ás súas necesidades.
 

Contidos: 
1. Introdución ao estudio de mercado.
2. Fases dun estudio de mercado.
3. Presentación dun estudio de mercado.
4. Fontes de información primarias; - Grupo de discusión; - Entrevista en profundidade; - Observación directa; - Técnica do cliente misterioso; - Enquisa.
5. Fontes de información secundarias; - Internas; - Externas.
 

Duración: 4 horas

 

 

Como realizar un plan de marketing

Formación xenérica - Mercado

 

 

Dirixido a: 
Autónomos 
 

Obxectivos:
Resaltar que toda empresa de obras e servizos que queira ser competitiva no mercado debe utilizar un plan de marketing. Explicar como elaborar un plan de marketing para unha empresa de obras e servizos para ter unha visión clara dos obxectivos que quere alcanzar o autónomo.
 

Contidos: 
1. Aproximación teórica ao plan de marketing.
2. Que é e para que serve un plan de marketing?
3. Etapas do plan de marketing.
4.Como podo elaborar o meu plan de marketing?
 

Duración: 4 horas

 

 

Páxina 1 de 2

Manuais do Autonómo

Información práctica para autónomos

Axudas e subvencións

Convocatorias de axudas e subvencións

Teléfono do autónomo

Teléfono do autónomoTeléfono de información
902 300 903

Mapa de asesoramento

 Directorio de entidades de asesoramento e apoio