<<  Abril 2014  >>
 Lu  Ma  Mé  Xo  Ve  Sá  Do 
   1  2  3  4  5  6
  7  8  910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

Formación sectorial

A formación sectorial recolle unha oferta formativa orientada especialmente aos colectivos do pequeno comercio, a hostalaría, os profesionais liberais e os empresarios autónomos relacionados co sector da construción.
Os cursos son de curta duración, cunha orientación práctica e específica para cada un dos colectivos destinatarios, están dirixidos a aqueles autónomos e profesionais independentes que desexen mellorar os seus coñecementos e aptitudes en diferentes campos relacionados co seu negocio.

Comercio | Hostalaría | Profesionais liberais | Construcción
 

Na axenda poderá ver o calendario de cursos convocados, a localidade onde se impartirán e o lugar de inscrición.
 

Como facer un estudio de mercado

Formación para o sector da construción

 

 

Dirixido a: 
Autónomos da construción.
 

Obxectivos:
Coñecer a importancia e os pasos a seguir para a realización dun estudio de mercado dunha empresa de obras e reformas. Explicar as vantaxes e desvantaxes das principais fontes de información co fin de que o autónomo identifique as máis axeitadas ás súas necesidades.
 

Contidos: 
1. Introdución ao estudio de mercado.
2. Fases dun estudio de mercado.
3. Presentación dun estudio de mercado.
4. Fontes de información primarias; - Grupo de discusión; - Entrevista en profundidade; - Observación directa; - Técnica do cliente misterioso; - Enquisa.
5. Fontes de información secundarias; - Internas; - Externas.
 

Duración: 4 horas

 

 

Elaboración de orzamentos e ofertas comerciais

Formación para o sector da construción

 

 

Dirixido a: 
Autónomos da construción.
 

Obxectivos:
Identificar os principais compoñentes das ofertas comerciais. Comprender os custos e aprender a calcular o custo real para poder fixar prezos reais e adecuados ao mercado do produto. Dar unhas pautas para a elaboración dun orzamento.
 

Contidos:
1. As ofertas comerciais: - Descrición do produto; - Cantidades; - Prezo; - Condicións da oferta: entrega e pago; - Prazo de entrega.
2. Os custos: - Clasificacións dos custos; - Cálculo da rendibilidade dun produto ou servizo en base aos custos; - A fixación de prezos; - Factores condicionantes dos custos.
3. Os orzamentos; - Diferenza do orzamento co albará e a factura; - Orzamentos abertos e pechados.
 

Duración: 4 horas

 

 

A diversificación como medio para aumentar as vendas

Formación para o sector da construción

 

 

Dirixido a: 
Autónomos da construción.
 

Obxectivos:
Coñecer os obxectivos e estratexias de diversificación de produtos do autónomo.
 

Contidos:
1. Estratexias competitivas.
2. Diversificación concéntrica.
3. Diversificación horizontal.
4. Diversificación conglomerada.
 

Duración: 4 horas

 

 

Páxina 2 de 16

Manuais do Autonómo

Información práctica para autónomos

Axudas e subvencións

Convocatorias de axudas e subvencións

Teléfono do autónomo

Teléfono do autónomoTeléfono de información
902 300 903

Mapa de asesoramento

 Directorio de entidades de asesoramento e apoio